Jaja

Har precis kommit från stallet har mockat å fixat åt Havanna. Vi får se om jag åker tillbaka dit idag orkar inte sitta hemma.
Igår lämmnade jag in min telefon! Man blir ju bara sur å inte glad, jag köpte en ny för att slippa laga den gamla. Vad händer! Den nya går sönder å jag måste skicka den på lagning som tar 2- 4 veckor! Jag var riktigt förbannad på killen i kassan å sa precis vad jag tyckte å att jag borde få en ny för inte fan ska man behöva lämna in en sprillans ny telefon på lagning efter inte ens en månad!! Men de enda jag fick till svar var att han inte kunde göra något åt det. Arrrgh! Funtar på att ringa till sony Eriksson å klaga...

På ons ska vi med Havanna till klininken i Hölö, hon är halt men visar inga yttre skador så vi får hoppas att de hittar något så vi kan få en hel häst snart. Så jag kan ringa till tjejen på berga som ev ville ta henne på foder.
Ihelgen har jag å Erik köpt tapeter, spakel å massa annat till sovrummet, igentligen skulle vi ha köpt färg också på lördagen men Erik var bakis så vi kunde inte åka någon stans...
Så nu e de bara å spakla å sen vänta på att mamma ska komma å slipa golvet så kan vi tapetsera å måla sen! Är väl klart om 3 veckor kanske :)

Tjolahopp
 Så här ser våran tapet ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback