Hårt

Ja jag var lite sliten igår så orkade inte skriva!
Iaf lördag kväll! Jag Kattis å Matilda drar till Viper. Där möter vi också Lina å Marcus.
Jag har inte ett korvöre med mig å förväntar mig inte spec mkt, som vanligt.. :P
Iaf när vi står ute å röker så börjar vi prata med en skåning, som var blatte, och hette Rikard! Rolig kis! "HUR många i Sverige¨är det som är blattar å heter Rikard?! jo 32st!" Eller vad det nu var! :P Iaf bjuder han oss nästan hela kvällen å både jag å Kattis blir kalasfulla! Matilda: "ååhh full tjej!" men det var kul! Så nu har jag stukat foten efter jag trampade en kille på foten när de spelade hardstyle, jag har ont i benen efter vi "porrdansade" när de körde R&B, och jag har ont i nacken efter vi spelade luftgitarr å headbangade till lite halvrockig musik! så vid halv 3 hämtade erik mig å vi åkte hem. Jag har nog inte haft så kul på ett bra tag! LYCKAT!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Det va bara underbart helt enkelt :D

2009-09-28 @ 20:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback