Fernholm

Idag har jag som sagt varit i stallet å på körskolan. När jag precis ska åka hem ringer Fernholm å frågar om vi ska hitta på något! Hon har ju tagitt körkort. Så varför inte, hon kommer hem till mig å vi käkar lunch å pratar lite. Efter ett tag åker vi till leksaks affären i centrum å hittar en del rolig saker. Vi har inget å gör å då ringer Sophie å frågar om vi kunde köra henne till Eskilstuna. Och så blir det.
Mot eskil, i väntan på Sophie i östertälje så gör jag å Fernis fina märken att där har minssan vi varit. Bilder kommer sen. När vi kommit hem vid 20 så orkar ingen av oss dra hem så vi sätter oss på donken i Tumba. Där får jag upp samtals ämnet om det går att beställa gluten fria hamburgare å får till svar: "Åhhhh de e de värsta som finns när någon beställer det! Som Kissie säger "De e bara rödhåriga femenister som beställer det" jätte irriterande..." Sköön tjej! Vi hade kul iaf i hennes vinröda volvo 240 med diarre brun färg på inredningen! Haha

Over and out

Kommentarer
Postat av: Fernholm

Den är sexig. :D

2009-09-30 @ 10:55:11
URL: http://nathaliefernholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback