Det känns som

att jag har legat å bölat hela natten! Men de var säkert bara halva. Iaf så drömde jag om studenten. Vilket kanske förklarar en del... Inte vår egen, utan Mongomalins, Versons, Mathias, Felicias, Negers Amandas Osv...
Men jag bölade lika mycket ändå för de påminnde så mycket om våran egen. Och våran tid på Berga som förevigt är förbi.
De finns inget å göra åt de e bara att gilla läget hitta ett jobb å börja sitt liv. (Inte så lätt när vi fick den sämsta starten som gick) Men fan vad man vill tillbaka! Till allt, tillochmed Bettan å Kenneths gnäll om att de alltid var vi som hade gjort allt.

Ja nu ska jag snart till körskolan å köra sen blir det stallet. Bajs i rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback