Bajs

Jaha, nu har de inte blivit ett inlägg på några dagar för mitt internet har inte funkat!!! I lördags så åkte jag hem till Milla för att sova med henne i deras stuga. Vi hade skit kul å jag har inte garvat så här mycket på länge! Vi snacka gamla berga minnen å det gav oss verkligen ett bra skratt!
På söndagen kom det en tjej för att provrida Havanna och det gick bra! de ville komma tillbaka för att testa henne igen. Hon börjar bli riktigt fin nu! Kul, fast tråkigt att hon måste bort..
I övrigt har Erik fått tillbaka sitt körkort nu så jag har ingen bil länge.. är totalt handikappad å kommer ingenstans. Visst man kan ta bussen men fan vad tråkigt de e!!!
I veckan börjar vi ÄNTLIGEN riva ner dessa fula tapeter och upp med nya snygga!
HURRA!!!!!!!!!!

Bajs i sjärthålet!

Kommentarer
Postat av: Amanda aka Amzie

anv: Amanda

lösen: alltduintekan



haha du är skön. skicka inloggningsuppgifter till mig också, du kan skriva en kommentar i ett inlägg hos mig. jag publicerar det inte :P

2009-09-07 @ 18:18:36
URL: http://amzie.blogg.se/
Postat av: Amanda aka Amzie

anv: Amanda

lösen: alltduintekan



haha du är skön. skicka inloggningsuppgifter till mig också, du kan skriva en kommentar i ett inlägg hos mig. jag publicerar det inte :P

2009-09-07 @ 18:18:38
URL: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback