Dålig natt

Ja, för ovanlighetes skull somnade jag inte efter eller under Navy CIS igår som börjar kl. 23. Nä utan jag var klarvaken och tittade på CIS NY och hoppades på att somna, men icke, sedan CSI Miami. Inte då heller. När jag fortfarande inte hade somnat då, och inte ens var trött, så kollade jag om de fanns någon bra film på Canal + kanalerna, men som vanligt på natten visar de bara porr. Vem i helvete vill sitta å glo på någon B porr film när man ska försöka sova?! Ja, inte för att jag skulle vilja kolla på dem när jag inte skulle sova heller.
Så jag sätter på filmen "Änglagård" har inte sett den innan men den var helt okej! Älska bråket mellan kärringen och Fanni´e om att de ska starta horhus!
Efter den lyckades jag somna, vid 4..
Ja sen väcks jag kl 7 av att Erik kommer på att han försovit sig! Så det blir jorbävning i sängen, han ska börja prata med mig.. (lyckat å få fram något ur en död person) och han tänder lampan.. dom han sen GLÖMMER ATT SLÄCKA!
Jag kunde inte somna om på ett bra tag..

Mamma å Pappa budar på ett hus i sorunda just nu. Jätte fint och just nu har de det sista budet på 2 325 000 sen igår. Vi får hoppas att de inte bjuder över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback