Alltmöjligt

Ja häromnatten hade vi vattenläcka i källarn. De droppade vatten ifrån taket å allt var dygnsurt! Som tur var är pappa röris så vi fick stopp på det ganska snabbt. Igår var jag å mamma hos frisören å jag klagade på att mitt hår alltid blir platt vad jag än gör för frilla! Så hon visade mig hur jag skulle göra å när jag kom hem blev de till å göra en galen frilla!
Sen kom Fernis över å vi åkte till stallet där vi mötte Milla som stod å målade! Vi snacka massa skit å efter en timme kanske åkte Fernis medans jag höll Milla sälskap. Jag ska förhoppningsvis tävla Carros (Millas syrra) häst Pawlo i dressyr! De kommer bli kul! Så jag ska åka ut å rida han idag!
På tisdag har jag uppkörning också! Det 3dje körkortet!


        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback