Minnen!

Åh Vad jag saknar Berga!!!!! Jag kom ju på att vi hade en blogg på berga! Dkorridoren! Så kollade om den fanns kvar! SÅKLART! Saker man nästan glömt bort! Fy vad jag skrattade när jag läste den!
Jag å milla slängde ut en gammal TV från balkongen som vi sedan fick pisk för av trav sara som vi sedan släpade iväg till brännplattan i sladden!
När vi busringde på balkongen om överkörda guld hamstrar! Den stulna vattenpickan som vi terra alla som gick förbi! Och när vi strejka en hel dag för vi trodde vi skulle dö! Ni som var med på allt detta måste ju bara gå in och läsa för man får sig ett ordentligt skratt och blir förundrad över hur fort man glömmer saker! De man vet är att Berga var vår bästa tid och vi kommer alltid älska varandra, och fy fan vad kul vi hade!

Från dkorridoren.blogg.se

"Owe har också köpt ett Guitar Hero som vi har suttit och spelat på, galet roligt och mitt i allt får jag för mig att jag ska dränka towe! :P Så jag tar duschslangen och sprutar iskallt vatten på henne!
Owe har fått utstå många saker den här veckan förutom att bli dränkt. Fernholm har arslat hennes mössa ungefär 4ggr, vi hittade gammal makrill under hennes bokhylla som luktade faan! Vad nu den gjorde där?! och lite till."




Kommentarer
Postat av: Milla

Ni? det var ju för fan JAG som fick ringa, ni andra vågade inte, ni satt bara och gotta er :P

2009-12-02 @ 12:21:40
URL: http://kentunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback