grannar..

Jag hatar våra grannar. Våran lägenhet e jävligt isolerad, jag menar, vi var 30 pers här på nyår och de var ett jävla liv. Innan 12 slaget skulle alla ut så vi kunde se på raketer. Grannarna mitt emot oss står ute och tappar hakan när 30 pers välde ut ur våran lilla 2a. Ja de frågade "Hur många är ni där inne?" "Runt 30 pers" "Oj! Vi har inte hört någonting!" Nä, de hade inte hört ett jota från oss! Men grannarna ovanför, hur i helvete lyckas dem?! 24/7 låter det i vårat tak, och de är inte att de går, för inte fan låter de som någon går. Utan de låtter som om någon står och hoppar jämfota med flit där uppe. Även kl 3 på natten.. Så vi har jordbävning här nere konstant. VAD GÖR DEM!? åhh...

Iaf ska jag snart iväg till frissan å få nytt hår! HURRA, sedan stallet för att titta på när Havanna får nålar å laser å allt vad de nu kan hitta på mot de stackars hästarna :P Fast jag tror hon kommer tycka det är skönt.

http://www.equiterapeut.eu/custom/Activo%20med.jpg

Kommentarer
Postat av: tilda

Maaaattt på dem! som jag alltid säger "huuuur faan står ni ut??!"

2009-11-05 @ 23:24:14
URL: http://dendartilda.bolgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback