Födelsedag

Ja, Idag fyller jag 19.. Helt värdelöst. De jag önska mig mest nu när jag satt å kolla på gamla bilder är fan en resa utomlands! Fy fan va skönt å bara få åka ifrån kalla Sverige ett tag! Fast jag har fått en extern hårddisk av mina päron iaf något jag önskade mig :) 1.5 TB är den på! Skönt! Nu ska jag flytta över lite saker, alla saker från datorn så man kanske kan snabba upp den lite efersom de inte är så troligt att jag får en ny! Jaja, snart kommer det massa folk hit å vi ska äta tårta å ha oss, kan skriva lite senare om jag fick något kul!

Så länge kan ni suktas av lite bilder från när jag farmor, mamma, pappa, carin, jesper och amelie var i grekland förra året!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback