Min Dag

Idag vaknade jag vid halv 7 av eriks väckarklocka, gick upp och vi åkte till hans jobb.
Jag snodde bilen hem till Salem å sen åkte jag å Milla till skärholmen.
Vi shoppade massa saker, jag handlade för 1000 spänn!!! 3 BHar, 1 par trosor, 3 linnen i olika färger, nya solbrillor då mina gamla från usa har gått sönder efter ett år på min skalle!!! :'(
Jag å Milla gjorde en fuling på Åhlens också, Milla hittade ett par solbrillor hon ville ha, äntligen! Men de kostade 300 spänn! Så jag föreslog att vi skulle byta prislapp. Sagt och gjort, hon fick pröjsa 99kr för sin märkes solglajjer!

Sen var vi i stallet å red på våra judar. Vi galopperade på flygfältet också, de var as kul men Näni var galen å stack. Hon var verkligen as stark men som tur var så stannade hon av sig själv när fältet tog slut. Och tur är väl det för annars skulle vi ha haft en fin tur på bilvägen!

Ja, de var väl allt, jag har fått i uppgift att laga mat idag för de är mina pärons bröloppsdag, 18 år!! En väldigt romantisk middag. Makaroner och falukorv!! Föresten glömde pappa bort den så morsan fick säga till han! :P hahah

/Moberg

P.S Farsan har spelning med sitt band på BÖS (Militärerna på Berga)  på tors, hahaha de e klockrent! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback