Jag kan inte sova

Jaha, jag kan inte sova för jag e sur på Erik.. Fast de vet han inte om för han ligger och sover, hur han nu kan vara trött?!
Har inte gjort så mycket idag, bytt mitt armband, varit hos hästen å typ ätit middag med mina fulla föräldrar..
Så nu sitter jag hemma hos erik och tjurar som vanligt. De e altid jag som blir sur på han, inte tvärt om, jag skulle kunna döda 20 männinskor utan att han skulle bli sur.
Fast mitt sura brukar gå över ganska snabbt. PMS barn. Ingen kalle har man heller.. de suger spec när man e sur.

Nä men ska väl försöka hitta på något annat kul för att somna.

Bajs / Moberg

P.S på sön blire kryssning för hela slanten! D.S


Kommentarer
Postat av: Milla

Hahhaa jag dör, "jag skulle kunna mörda 20 personer utan att han skulle bli sur" haha ja det är ju faktiskt så med Erik x'D

2009-05-23 @ 13:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback