Bajs

Jaha, sitter hemma hos Eik å gör ingenting, man borde ju plugga å de hade jag tänkt också men killen har inget skrivprogram!!!!!! Å alla skit program jag laddar ner funkar inte! de suger.
Jag kom precis på att vi hade ju en blogg, vi skom bodde i d korridoren den hade jag aldeles glömt bort! Var inne där å läste å de var ganska kul, men nu blir de inget mer sånt.. för vi har gått ut från den där jävla skit skolan man hatade så mycket för de aldrig fanns något att göra men ändå bölade så mycket på studenten, och nu efter när man tittar på alla bilder också.
Det är helt sjukt, de känns bara som att de är lov och att vi ska tillbaka dit nästa vecka, men så kommer det inte bli...

Ska iaf till stallet lite senare idag när den sega Millut ringer. Hon e jämt seg. Det är iaf bra för vi 3 är de ända som kommer hålla kontakten med varandra, av vårat "gäng".  Söka jobb gör man också, även om man inte vill, för man vill vara ledig en sista sommar,  som man alltid har varit. Men inte längre...

Fan vad jag hatar att vi har tagit studenten, jag vill bara tilbaka. Tillbaka till jouren, kenneth, Anna & Janne skvallret, å alla bus!

/ En ledsen tjej
www.dkorridoren.blogg.se

Här är iaf en film Sparris har gjort om oss


Kommentarer
Postat av: Amanda aka Amzie

älskar filmen

2009-05-22 @ 15:25:16
URL: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback