Utgång

Hej hallå! Sitter hemma och har precis duschat! Ska ut å jobba ikväll igen.. lite segt att man måste vara där till 3 då de känns som man fotat alla 75 ggr!
Igår när jag skulle ner till Pelle för att föra över bilderna, vad tror ni händer?!
Jag ha mina platå skor med 13cm klack på mig.. tar ett ett steg upp i trappan för att väja för fyllon, foten viker sig jag flyger i golvet med handen ovanför huvudet för att inte kameran ska gå i backen. De var nästan ett faceplant! Har en han å ta emot mig med som får sår! Blåmärke på knät å en rejält stukad fot!
Pelle rusar fram tar kameran å håller i mig medans jag skuttar upp på ett ben till en soffa! Riktigt galet måste sett roligt ut sen när jag haltade omkring där! Å tänk er om någon hade filmat de där! Vilken jäkla min jag skulle haft! Jag hade nog dött om jag såg det där på film! haha

Imorgon är det kryssning! HURRA! finns en ledig plats kvar ifall någon vill hänka!

Bajja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback