Utekvällen igår

God morgon fokes!
Igår var jag matilda, kattis på Viper å röjde. Träffade utösara loppan å emelie där!
Iaf, det var en händelserik kväll. Matilda var kalas full kattis var pank men hitta en riktigt ful snubbe hon strulade med så då bjöd han! Jag å Sara shotade tekila.
Hittade max kamera å tog den hela kvällen, max var också full!  Rolig kis!
På viper var det typ 2000 grader varmt å jag svettades som en orangutange! Därför drog vi till Harrys kl 2.
Träffade sophie, men matilda var så himla full så hon ville åka hem! Tog en taxi hem.
Taxi chaufören var en tjej som satt å babblade om allt möjligt. Plötslig hör man bara ett *plask* i baksätet!
JO MATILDA LA EN PIZZA I TAXIN! Utan förvarning! Vi fick stanna på nynäsvägen å torka ur bilen å taxitjejen höll på att spy själv! Vi fick iaf åka hem å väl hemma fick jag klä av matilda alla kläder sätta henne i duschen. Tvinga i henne ett glas med vätske ersättning å leda henne i säng. Riktigt full tjej! Sen kunde jag gå å sova.

Imorse så upptäckte Matilda att hon varit uppe inatt utan att hon visste om det, satt på sig en strumpa å ett linne under tröjen hon sov med!
Hittade en rolig sak också. Erik tog fram bruksanvisningen till spisen för att kolla något (vad vet jag inte) Så jag satt å kolla i den. På sista sidan står det skrotnig:


NR 3: SÄTT LUCKSPÄRREN UR FUNKTION, FÖR ATT FÖRHINDRA ATT BARN BLIR INLÅSTA I UGNEN!





hAHAHAH Jag dör! En inlåst kid i ugnen!!
Ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback