Länge Sen.

Har ju inte så mycket att skriva. + att ingen läser...

Iaf Igår var jag och matilda i stallet en stund. Longerade Havanna. När jag kom till hagen å skulle ta in henne står jag å glor i 3 min å undrar va fan min häst har tagit vägen! Ropar HAVANNA DITT SÄR! En häst i hela hagen reagerar. En grå häst tittar upp. Ser på huvudet att de va Havanna, bara att hon rullat sig så mycket att hela hon var täckt med grå lera!!
Åhh jobbig häst!

Efter stallet så drog jag å Matilda till Berga en stund för att hälsa på! Den första personen vi ser är tandköttet! Jag å Matilda börjar as garava å tänka på i vintras när hon trillade över staketet! Hahaha vi e bra elaka! Hälsade på michelle en stund å Resten av berga folket. Mathias skrattar man alltid lika mycket åt!
Kai berätta att hela skolan hade deppat ihop när vi tog studenten, och det var fortfarande samma stämmning. "Va fan de va ju ni som röjde, nu e de helt dött, ingen gör någonting. Även om de kanske inte va så kul när ni örnade ner med tvättkorgen på hjul itrappen... Men de var iaf någon som gjorde något" Hahahah ja vi var de sista av den riktiga håll igång berga generationen. Även om de va bra dött då med, de 2 sista åren.

Ska nog åka till stallet snart å rida, på sön kommer 2 spekulanter på Havanna om fodervärd.


De var allt era bajsnyllen

Kommentarer
Postat av: Kai kai kai :D

Jag håller med :p

2009-08-29 @ 15:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback