Så var lovet slut.

Så var lovet slut imorgon då. Jag åker till Berga ikväll eftersom jag då kan få sjuts med alla mina 1000 saker jag ska ha med mig. Ikväll kommer också Maria eftersom hennes häst kommer till berga idag också (hon har stalltjänst) Så hon ska sova med mig inatt :P

Helgen har vart rätt bra. I fredags så var vi(Jag, Natta, Bengtsson och Towe)  först hemma hos Nathalie (F) å förkrökade. Det var trevligt å vi höll nästan på att missa bussen då vi skulle åka till huddinge på ngn fest hos en etta..Nathalie följde tyväär inte med då hon var bakis från torsdagen å inte kände för att åka till huddinge. Väl på festen inne i SKOGEN så var det packat med folk å lite berga folk faktiskt!! (Verson, Gabbi, Amanda å ngra som jag inte visste vilka de var, juste guldlock var där men hon satt å grina hela kvällen de var roligt!! haha vad elak jag är!)
Natta hitta ett ragg (rödjackan) som jag inte kommer ihåg vad han hette, hon hade slagit vad med Bengtsson om att hon inte skulle få ett strul men de fick hon :P Efteråt sjutsade Nattas SNÄLLA pappa mig å towe hem till nathalie eftersom vi skulle sova där :P Det tog ett tag för han å komma vi satt å väntade på en busshållsplats i typ en timme, jag å bengtsson somnade i nattas knä, medans towe inte mådde så bra :P hahah

Igår iaf åkte vi från Nathalie i sollentuna vid 12 å sedan bakis slappade jag hela dagen hemma, å idag samma sak fast inte bakis :P hahah

Peace out hoe´s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback