Vecka 7

Dåligt uppdaterat under veckan så här kommer en liten snabbis om vad som hänt.

Måndag:
Veckan börja dåligt med att alla var sura på varandra och världens tjafs. Hände inte så mycket förutom plugg. Jag bestämmde att jag skulle sluta röka.

Tisdag:
Vi var på Riksdagen & Armé muséet med klassen, det var rätt kul :)Inte mkt hände på kvällen, tror att de var kvällen henke sov hos mig. det var galet.

Onsdag:
Inte mkt hände idag heller. Bråk om massa saker å vi spelade lite teckken 3. Rökte en cigg för jag var arg.

Torsdag:
Helt galen dag, vi satt i F&G korridoren och spelade Tekken 3 i säkert 10 timmar. Jag råka ha sönder ett fönster å alla var helt cp!

Fredag:
Inte mkt hände. Var på lektioner sedan fika. Åkte tåget hem med Bengtsson och sedan åkte jag till min faster i Trosa.

Lördag:
Red ut med Havanna och hon var helt galen, försökte kasta av mig 3ggr.Stack med mig på ett fält då hon vart rädd för en hund. Men var fin i form, jobbigt eftersom det var hårt i marken.

Söndag:
Red först ut med Havanna och såg Mufflonfår ca. 25m ifrån oss! Hon var coollugn fast jag trodde hon skulle bli rädd för dem. Red sedan på banan å hon var superfin!!! Gick i form i alla gångarter och var inte alls tung! :D
Sitter hemma nu å väntar på att få åka till berga.

Hej svejs.

Kommentarer
Postat av: Nathalie F

en vecka kvar nu, en sketen, äcklig jävla vecka kvar. sen är det lov och sen är jag hos er :) saknar er!

2008-02-17 @ 18:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback