Tråkdag

Idag har jag städat med morsan, de var fett tråkigt. Jag kan tänka mig att de hade varit mkt roligare att åka å shoppa med Nathalie som jag hade planerat, men aja. Mitt rum är iaf rent!

Imorgon är de party hos ngn etta i huddinge som Jag, Natta, Nathalie, Towe Milla(?), Matilda(?) ska på. de blir nog förkrök hos Natta, å jag hoppas att ettan bjuder på sprit då jag e skit pank(de ända jag har e 50kr) å inte kan köpa sprit. hahahah ngn annan som ska dit kan ju skriva en kommentar :P¨

Kollade Iron Maiden biljetter nyss, nu är de flesta nere i 500-600kr. De e bra så nu ska jag å Sophie tigga ihop lite pengar ( Fattiglappar som vi är) så vi kan gå! De ska bli kul som satan. De där med Kiss blir de nog inget då jag e pank och vill hellre lägga mina (få) pengar på Maiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback