Tillbaka

Jag ska återuppta denna blogg. Det har blivit så himla tråkig stäming i Ekorridors bloggen, så nu tar jag upp min egen blogg igen där jag tänker skriva vafan jag vill. (gör det i den också men ändå)
På Onsdag ska vi till romme, det ska bli kul som fan och nathalie kommer att ta ledigt från sin praktik då så hon kommer att åka med! :D Jag saknar både henne och Padilla! Fattar inte att ni ska vara borta i 4veckor till!!!! + lovet!!!!!! HUR SKA JAG STÅ UT?! Jag e ju ensam tjej i våran korridor om man inte räknar michelle men hon e ju alldrig där! Sen e de Anton & Hasse. HURRA?! Not..
Jag funtar på vad jag ska göra i sommar. Vill jobba på GRC men som vanligt har man fullt upp hela sommaren å kan inte hitta ngt vettigt jobb. Jag är som vanligt borta på midsommar... (NATHALIE FYLLER 18!!! å jag kommer inte kunna vara där!) Ska till NY då. Ska bli kul :D sedan ska man ju på mc träffen, landet, ev. tyskland å italien.. Vi får väl se hur det blir.. ,massor av resande men inga pengar!!

Aja, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback