SportLOV!

Okej då så var det sportlov igen. Jag åkte till dalarna direkt efter skolan i fredags för att åka skidor med min kusse å hans farsa. På vägen upp frågade Jari ( min kusses pappa) mig om jag ville jobba på bilia(där han jobbar)  i kassan för de behöve folk, så jag sa såklart ja! :D så jag ska åka dit ngn dag å träffa butikschefen å kolla runt lite :D
Har iaf åkt skidor nu en hel helg, de har varit kul men blir lite tråkigt när backarna inte är i topp..

Idag har jag och Mamma varit i skärholmen och shoppat. Jag köpte 2 tröjor en BH en bok å lite annat. Var sedan på Ikea å köpte en fotölj till mitt rum. Det var trevligt.

Föresten kommer jag vara luspank en månad till då jag inte får ngra pengar av morsan (å jag inte börjat jobba änn) för jag hade smsat för över 700kr till en viss Henke.. Fast de känns ändå inte som de e han jag smsat med, men men. Så nu får ni ringa om ni vill ngt då jag inte får svara på sms....!!! -.-

Farväl mina kära vänner.

P.S Föresten har jag fått tlbx Torulf!!!!!!!!! (Min Nikon D70 Kamera)

Kommentarer
Postat av: Fernholm

men du smsar ju gratis till mig? :)

2008-02-27 @ 22:36:19
URL: http://nathaliefernholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback