V.14

Jaha så var veckan slut. Det har inte hänt så mkt under veckan. Lite bråk, lite fylla. ja. igår snodde vi hasses handduk när han duschade å han märkte inget förns efteråt. haha de var kul. Idag har 3orna haft redovisning på sina projektarbeten, slutet är fan nära för dem nu!
I helgen ska jag åka till Vingåker å hänta hojen. Han e hel å går å köra nu så på sön kommer han till berga! Tyväär kommer jag inte få ha nyckeln då farsan tror att jag kommer låna ut den! ALDRIG! (Inte ens till Max som har körkort för den, för han kraschde ju faktiskt sin egen :P haha)
Nä nu ska jag plugga lite teori. 

Over and Out 

P.s Å om du ska vara sur för de jag sa så kan du ju suga min stora svarta.D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback