Teoriprov!

Ja, nu sitter jag här hemma å börjar faktiskt lungna ner mig lite grann. Idag har jag då skrivit teoriprovet för MC.
Jag har faktiskt inte varit så nervös den här gången! Trodde jag ja! hahah när jag stog utanför vägverket å väntade kom det! Mitt hjärta började slå i 190!!!
In på vägverket å vänta, väl där inne lugnade jag ner mig lite grann. Vi fick komma in i salen å bliv tildelade datorer. När jag hade gjort typ 18 frågor kände jag, de här kommer gå åt helvette! Det känndes som jag inte kunde någonting!!
Gjorde iaf alla frågor å gick igenom dem en gång innan jag tröck på "rätta" de tog ett tag innan jag vågade trycka där faktiskt! Men fan vad lättad jag blev när jag såg att det stod "GODKÄNT" Hurra!!! Gå å hämta pappret å jag hade 5 fel totalt, det var bra! :D
Så på vägen hem ringde jag massor av människor å delade med mig av min glädje!! :D så nu sitter jag här, hemma framför datorn å e skit lycklig, ska snart till södertälje å ha körlektion.
Snart ska jag boka uppkörningen också! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback