Nattas Mamma 50år!

Ja, igår var vi i Jakan, Jag, Milla, Towe, Sophie, Nathalie, Matilda och Bengtsson. Nattas (Padilla) mamma hade fyllt 50 å vi var bjudna på party!
Alla var finklädda å jag hade klänning och högklackade stövlar!!!!!!!!!!!! Ovanligt..! Iaf så hade vi skit trevligt, alla var verkligen trevliga å skojjade med oss, verkligen inte som på en svensk 50års fest där man måste vara lugn å sansad. Här var alla galna, vi hade hög musik å dansade hur mkt som helst!
Maten var verkligen också jätte god!! Speciellt tårtan efteråt! Kommer inte ihåg vad den hette men på svenska var det "Tusen blad" Det var baclava deg och argentinsk kola sås (har jag för mig natta sa) som vart lagt om varann. AS GOD!
Vi alla blev nog lite dragna men mest vart nog Sophie! Hahah hon var riktigt galen"! Men det var kul som fan, så nästa gång man går på 50års fest lär väl det bli värsta besvikelsen!!

Nu ska jag snart ut å övningsköra med pappa, å imorgon ska jag skriva TEORIPROVET!!!!! Jag börjar bli galet nervös!

Bajs i pannan
/Moberg

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback