Inge mer björnpäls!

Mohahah nu har björnpälsen på bena försvunnit. Lite tråkigt att rycka bort all fin päls man sparat under hela vintern (nästan). Men fan ska man till grekland så ska man, då kan man ju inte gå med värsta lurvet på bena. ( Jag är iaf inte värre än Nathalie haha)

Så imorgon gäller det, kl 05.30 åker vi hemifrån mot skavsta. Rätt jobbigt måste jag säga. Sedan kommer jag vara borta från alla mina Hoés en hel vecka! Hoppas dem överlever utan mig! :P haha å på onsdag tar 3orna studenten också, känns ju lite surt att inte vara där men vad ska man göra. Sen lär ju min grejj gå åt helvette nu, men hoppas hon ringer dig iaf å berättar om det.

Men men, tillslut ett litet minne från förra bergadagarna på tal om håriga ben.
/Moberg
  Klicka på bilden för att förstora.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en trevlig fredagkväll. Titta gärna in på min blogg och lämna ett spår efter dig...

2008-04-25 @ 21:15:29
URL: http://framtidstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback