Blogg bajs

för det första måste jag ju säga hur ful jag tycker min blogg är... men den vill VERKLIGEN INTE göra som jag vill! Så jag orkar inte, de får se ut så här tills jag har tid å lust att fixa den.

Häromdagen fick jag reda på att farsan ska tatuera in mitt namn på armen, jag blev faktiskt rätt rörd, även fast de kanske är många som kar det så innan jag visste om de å såg de på tv så typ: ja men hur kul e de, typ alla har de ju. Men när de väl kom fram så kännde jag mig glad för de känns liksom som att jag verkligen vet då att  han älskar mig, även om han säger det hela tiden.

Men, påtal om min farsa
så i fredags hade vi gäster hemma. etfer ett tag tog dem fram jägern, å jag typ fur mycket har ni drukit igentligen? när jag kom upp från övervåningen.
Pappa: Ja jag tyckte de var lite lite i den. Vi kom iaf fram till att de var väl jag som hade tjuvat lite. Sant. Då säger han att om jag går till barskåpet å tar fram ngt som heter kloster ngnting så skulle jag få den, de va ungefär som jäger hade de sakt när dem köpte den i tyskland men den var igentligen skit äcklig. Så han sa att vi ungdommar hittar väl på något att blanda ut den med. haha så nu har jag lite mer sprit än innan.

Jag presenterar stolt: 2HÄST - SALAMI FILMEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback