Stockholm Int Horse Show

Nu har jag fixat biljetterna till Globen horse show!!!  MIlla å jag var väligt oänse på om vi skulle gå hel eller halv dag. Hel dag var billigare än halv dag men milla ville inte sitta å ruttna i 5h på dressyren som jag ville se...
Till slut kom vi fram till att det vart Söndag kväll. bara .istället. Aja ingen dressyr i år heller.. Men vad är en bal på slottet? Kan inte ngn som jag känner bara gilla dressyr?! Haha Positivt var ju iaf att jag spara 200spänn där :P

Jag e nästan helt frisk nu. Gör inte så ont i halsen länge å e rätt så pigg. Har haft huset för mig själv i 2dagar, normalt hade det varit röj men eftersom de e sklola & jag är sjuk så vart det inge.

bajs bajs
image11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback