Utmanad!

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Amaandha (klicka)


Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga några personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.


Mina sanningar:

1.  Jag har svårt att släppa in nytt folk i mitt liv

2. Jag hatar att Ducsha! Kan verkligen gå å dra på det för jag tycker det är så otroligt tråkigt!

3. Jag älskar Hård Rock / Metal!  Visste säkert dem flesta men fy fan för sån där "hippity hop music"

4. När jag ser på travet får jag rysningar, det finns inget hellre jag vill göra än att jobba med travet. Tyvärr är det extremt svårt att kunna livnära sig på det så istället satsar jag på en karriär som polis. - Samma som Amaandha

5. Jag sover fortfarande med mina nallar i sängen. Haha tycker det e lite pinit men sant. fast bara hemma. 

6. Motorer! Motorcyklar och Bilar!  Det är absolut en MYCKET viktig del av mitt liv! Porr!

7. Sist, men absolut inte oviktigast. Mina älskade vänner som jag lärt känna på Berga NBG älskar jag så mycket att jag skulle kunna hugga av både armar och ben för att dem ska få ha det bra. - Fan sant Amaandha jag be håller den!

Jag utmanar: Fanny, Lina, Barre 11 och Agnes

Have fun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback