Sjuk

Fortfarande sjuk.. Ska till docktorn idag kl.14.00 för att se om de verkligen är körtelfeber eftersom cp läkaren på haninge närakut inte kunde säga d. Så de ska ta blodprover å grejjer. Jag hoppas att de är halsfluss för då kan jag få medecin! Har inte ätit sen i torsdags förutom att jag tvingade i mig ett halvt glas nyponsoppa nu på förmiddagen. de va inte lätt kan jag säga. Mirakeldiet kan man ju iaf kalla detta eftersom jag gått ner 4kg på 5dagar.
Förutom de så SUGER DET HÄR AP PUNG!
Uppdate
Nu e de bekräftat efter 2h på vårdcentralen kunde dem säga att jag hade körtelfeber. Jag känner mig som en gammal knarkare efter alla blodprover de tagit. Iof bara 2 prov men dem ska ta fler sen!
Jag fick bedövnings medecin av doktorn eftersom det är ett virus så finns ingen pencelin. När jag kom hem å ska ta medcinjäveln å tänker "fan va skönt nu kanske jag kan äta igen" Nehehee du de va så äkligt å segt så jag kunde knappt svälja hälften som jag spottade ut, de som lyckades komma ner i halsen och magen åkte upp typ fortare än det kom ner. Så det vart bara bedövat i munnen som jag just nu inte känner ett skit av, men fortfarande problem med att svälja. 
Nu ska jag gå å försöka äta lite soppa, det första jag äter sen i torsdags.

Kram i fisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback