SJUK!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!! För i helvette va ont jag har i halsen! Jag har körtelfeber å håller på att dö! Min hals har svullnat upp så jag kan inte äta ngt! Jag ser ut som en höna och kan inte prata, svårt att andas för halsen är igensvullen. Jag har inte ätit sen i torsdags! JAG ÄR HUNGRIG! men det går inte att få ner något! Det sämsta är att jag INTE får någon medecin eftersom det är ett virus som inte finns ngn fungerande medecin till. KAN DE BOTA CANCER KAN DE VÄL BOTA DE HÄR?! De finns en bra sak med det iaf. Att när jag är frisk får jag inte vara med på gympan på 5veckor!! :D HURRA! Jag slipper Christian!

Kommentarer
Postat av: sandra.

krya på dig!

2007-11-12 @ 10:21:49
URL: http://sandrahemberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback