Frisk!

Tjoho! Jag är tillräkligt frisk för att gå till skolan! Känns konstigt att säga att man vill till skolan men fan saknar alla galna människor!
Idag kommer släkten å ska äta tårta å fira att jag fyllt år. Förresten sög min födelsedag. Men man kan ju hoppas att man kan få ngt roligt. :)

Har suttit å läst bloggar från männskor på berga. Varför händer allt roligt när jag inte  e där? De ligger en förbannelse över mig! Nu e de bara en vecka kvar till praktiken i dalarna! :D å så kommer korvjävlarna nästa vecka också. 

Igår satt jag på Playahead å titta runt på berga människor. Då efter ett tag upptäckte jag att jag verkligen inte gillar ettorna. För varje gång de kom upp en etta från berga så tänkte jag: FY FAAN en etta! Jag trodde alldrig att jag skulle tänka så! Visst att man inte kan gilla alla ettor ( vilket jag inte gör) men fan varenda jävel man stöter på!? Iof vet jag ju inte hur dem e i verkligheten heller men de va ju bara 1000 fjortisbilder! Vet dem inte att dem går på berga el?! NU förstår jag hur dem förra 2orna & 3orna kännde mot oss eftersom vi var mkt värre. :P haha
 
Hade bäst!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vi var inte alls värre, dom nya ettorna är ju värre! iaf än dom flesta av oss tvåor, eller det tycker jag iaf!

2007-11-25 @ 22:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback