Mc träff

Jaha ja! då va de över! Körde de 25milen hem i dag från sandviken på pappsmällan som dem kallar den. De har varit en bra träff i år! Bra ställe å roligt folk!
Pauli som vanligt börjar kl. 10.00 på morgonen med att ta sin första öl. Sen kan han dricka hur mycket som helst å det finns inget stopp. Skulle man själv dricka sådana mängder skulle man bli alkoholförgiftad. Sedan kan han sova i 2timmar å vara nykter så han kan köra hoj. Jäkla gubbe de där! Pauli   Pauli
Uffe retades med mig hela helgen som vanligt men nu mest för jag skaffat mig en pappsmälla. PÅ lördagen var det kortege genom Sandviken å vi körde fel typ 2ggr. Så hela kortegen (vilket var ca. 35hojar) fick göra u-sväng i ett industiområde. Efter kortegen som bar av till ett älgsafari (bara för tyskarnas skull) så fick jag åka bakom maria hem. då vi körde en omväg för alla andra skulle ha årsmöte. Skitkul var det! 170blås på en liten krokig landsväg.. Hjälmen höll på att flyga av! Tänk att en sån liten tjej kan köra så fort! ;) ( Hon e typ 1.58!)
Kortege   Kortege
När vi kom tillbaka var det mat å sedan började supandet på riktigt. Jag å en till tjej som hette Joy körde kubb mot hennes morsa å en babe som jag inte kommer ihåg vad han heter! :P Carlos Dunkade Musik ur sin nya "Kawasaki z1300 Skoda" på högsta volym. Sedan "Strippade" han lite på ett av borden! Haha!! Kl. 22.30 Var det prisutelning å lottdragning!
Fransmannen vann längsta färdsträcka å danskarna största klubb som vanligt. Själv fick jag ett specialpris som uffe gjort själv. Längsta fördsträcka Pappsmälla" Alla as garvade! Sedan var det godnatt eftersom man skulle upp på söndgen.

På morgonen vart det vofflor till frukost!! Sedan packa ihop tältet å allting! Min "Moppe" Startade inte så svante  å pappa fick rulla igång den. Inne i snadviken tankade vi på statoil å redan här kom svantes "muligrejj" som han vann på lottdragningen på lördagen till användning!
Vi var tvungna att ta bort sidokåpan på min å kolla batteriet. Svante fiffla me batteriet å sen funka det. Nästan i stängnäs så dog min hoj. De visade sig vara soppatorsk! På med reserven å till närnaste bensinmack. Där tog vi farväl av Svante & Erika å åkte åt olika håll. 
Vilken tur att vi träffar dem i morgon då vi åker till tyskland i 2 veckor för att åka på den tyska träffen! Om det får ni höra senare! :) Ha de bäst / Cissi
 Tilly Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback