Dålig på att blogga?!

Ja de e ju klart när mitt liv e värdelöst och ingenting händer!
Men som ni vill kan jag berätta om mitt tråkiga liv den här veckan.
I princip ingenting har hänt. Jag har varit i stallet några dagar, mamma har slipat golvet i lägenheten¨å snart e allt klart där! Jag hade tänkt att jag kanske skulle åka å kolla på ett stall imorgon som ligger i huddinge. Om jag inte hittar något innan nästa helg flyttar Carin nog henne till nyköping till en high tech lösdrift där de får som sändare runt halsen som läser av foderstat när de går till en foderatomat så får de en viss mängd varje gång de går dit osv. men ingenting är bestämt!
På tis ska iaf jag å Matilda ha DH kväll! Om du vill joina så säg till!

Bajs i rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback